نگاره | شعر

قبل از هر چیز بابت تاخیری که در مطلب این هفته رخ داد، عذر میخوام. کار مهمی بود که باید به اون رسیدگی می‌کردم. گاهی پیش میاد. 😉

همونطور که اطلاع دارید در دومین مطلبم که به این موضوع پرداخته بود که در «در وبلاگ شخصی خود چه بنویسیم؟»، گزینه‌هایی رو برای نوشتن در سایت شخصی پیشنهاد دادم و بعد از اون، هر هفته خودم یکی از اونها رو در اینجا اجرایی کردم.

این هفته قصد دارم سوژه «شعر بگید» رو اجرایی کنم و از اونجایی که ادعایی در شعر گفتن ندارم و خودم رو کاملا مبتدی می‌دونم در این مورد، اینکه جسارت کنم و تو این سطح یکی از شعرهام رو اینجا بذارم، به نظرم این مطلب رو شامل حال گزینه «خودتون رو به چالش بکشید» یا حتی «یک کار دیوانه‌وار انجام بدید!» هم میکنه! :))))

اما من این دیوانه‌بازی‌ها، جسارت کردن‌ها و امتحان کردن چیزهای جدید رو واقعا دوست دارم و تلاش دارم که نتیجه و بازخورد بد احتمالیشون هم نترسم و خجالت نکشم. :دی به نظرم این تجربه‌های متفاوت، ذهن رو خلاق‌تر میکنه و انعطاف فرد رو بیشتر.

به هر حال، امیدوارم از این شعر خوشتون بیاد. 🙂

 

نگاره

نمی‌شود که تو را نخواند و خط ننوشت          نمی‌شود ز تو شعری، ترانه‌ای ننوشت
نمی‌شود که به امید وصل همچو تویی          ز شوق آن مه رویت نگاره‌ای ننوشت
نمی‌شود که برای پرستش چشمت          به صد هزار حالت، رساله‌ای ننوشت
نمی‌شود که ز هجران طعم آغوشت          ز آهی از سر سینه، گلایه‌ای ننوشت
ببخش اگر دم مرگش ز شرم و اندوهش          فرهاد عاشقت از دست رفت و خط ننوشت

در همین مورد بخوانید  اسیر آگاهی | داستان کوتاه

 

 

پی نوشت:

۱- #تاابدبادلبر

 

 

«هر سه‌شنبه شب، ساعت ۲۰:۲۰، مهمون من باشید در بخش بلاگ سایتم، با یه مطلب جدید. شااااید بعضی وقت‌ها خارج از این زمان‌بندی هم نوشتم؛ چک کنید. :دی
اگر هم دوست دارید از نوشته‌های جدید مطلع بشید، هم می‌تونید یه ایمیل با عنوان «خبرم کن» به Hi@MohsenElhamian.com بزنید تا ارسال مطالب جدید رو از طریق ایمیل بهتون خبر بدم، هم می‌تونید به این کانال تلگرامی بیاید.»

6 دیدگاه دربارهٔ «نگاره | شعر»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *